Thursday, 1 December 2011

Movie Time Yehaaa

Hai2....


Lastnite pi tgk "Ombak Rindu"....layan lah....best!woo woo...hahaha


Gila suma pakat duk nages lah,tp knp saya xnages...ngeh2...hahaha "hati kering" kowt...ahakz




Pendapat saya la kan,kaum adam wajib tgk cter ni...bia korg sedaq skit....hahaha pe org ckp pergorbanan wanita...mmg saya sgestkn cter ni khas tuk kaum adam,huh,tgk jgn xtgk tau....lalala


I like stament izza-maya karin- : 


Cinta tak kejam,cuma manusia yang tak pernah nak menghargai cinta


Kesimpulan ye...Ombak Rindu saya bagi 4star,ohyeah!


Yeah2tomorow is saturday...hangout time :)


Saya dan kawan2 nk tgk "Breaking Dawn ohyeah....hahahah walo cter ni dh kua sminggu lbih....saya baru nk tgk kan...tp rmai kata besh...pe2 pon kita tgk esk ye,yippi ^^v







Ok c yeah!

Wednesday, 5 October 2011

Like...like...like....=)

Suka ye tgk muka "Selena Gomes"...awwwww comeyyyy lah!plus dia gan Juztin Bibier kan...walawey sweettt!



Sweet Yeeee,like!


Mari2...layan lgu Selena Gomes....yehaaa <3

....Who Says....




....Love you like a song.....



Wa ckp kat lu best!!!! =)


Wednesday, 28 September 2011

Seronok yew...hihihih

Seronok tgk kwn2 bahagia kn...sweet je,tp bila time aireena yew???tringin kot nk relation tu lma2....huhuhu pling lma pon 2thun lbey my xprien...huhuhuh...snok je kan...tp bla time sya???huhuhuh...pe kan daya kita kna trima...huhuhu...pe2 pon aireena doakn kbhagiaan, kwn2 k....im hapy tgk korg hapy...tp dlm hati???huhuh hanya tuhan yg tau....:P

THE END

Tuesday, 20 September 2011

Kenapa jd mcm ni??????

Tidakku sgka jd smpai mcm ni.....

Ya Allah kuatkn semangat hambamu ini.....kepada mu ku mgadu n memohon pertolongan....


Ku harap,kau lancarkn sgala ye....


Tuesday, 13 September 2011

Ouuuhuhuhuhuh tidakkkkk.....

Tiap2 ari aireena ingat dia....erm....


Byeee...



I miss you b...huhuhu

T_T

Friday, 2 September 2011

Miss You T_T

Mengapa wajah mu slalu terbyg di dalam diriku.....Ya allah kau kuatkan semangat hambamu ini....


Kenapa ak slalu ingt dia???knp wajah dia yg da dlm fkiranku ini....knp suara dia yg ku dgr2...

Knp...knp...knp...???

Ku harus lupakan dia....tlg la pergi pergi n pergi dlm hidupku....

Mcmmna nk lupakan dia ye??slalu tringat kat dia,rndu kat dia...huhuh adoiyai....

Layan...T_T


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta....



U....i miss u.....


Sigh T_T

~Sayang awak ketat-ketat tau~

Thursday, 1 September 2011

~Hari Raya aidilfitri 2011~

Hye guys...
Mcm mna besh raya???heheheh bnyak ke  dpt collection...hehehe tu suma rezeki kan....
Aireena yg dh kje pon dpt uit raya g tau...hahahaha baby face kotttt...lalalal ceit!!! prasan suda....ngeee
Tp taun ni smalah taun2 lps raya status single mingle,aish bla la nk xsingle ni...hehehehe...erm pe2 pon i miss him damn much T_T,pe kan daya jdo tiada kn....pe2 pon dia ttp dlm atiku...huhuhuh...

Ok2...xmau sdey2 k..happy yea...lalalal

Erm arini Aireena dh stat kje,sdey sgt...fmily suma jalan sakan kot...ahhhh xaci lah...huhuhu,sgt2 jeles ok!!!

Orait,ni da laa skit pic yg nk dikongsikan dgn bloggers...hehehe,Aireena mmg enjoy sgt 1st raya tu,yehaaa!

Jommm....


My Family.....


Makcik Family.....


Paksu Family...


Kami Syg Opah!!!!!


Hahahaha thats is my father ok.raya2 gak kan...Happy Merdeka Too !!!!Hahahaha xsgka Hj Osman kita sgt2 sporting that day...:)...tula enjoy sgt kan...ok ni jela pic2 yg dpt di upload,hahaha kalu nk tgk lg mai la page ambo na,di fB..."Aree Yazid"

Btw...Aireena syg sgt kat my kazen2...certain2 fmily,kazen2 da yg xrapat kan....tp kami suma skapala...alhamdulilah,hope ia kekal smpai bila2,Walaupon ibu n bapa kami dh xda nti kn...Kita eratkan perhubungan kita smapai bila2 ye "Abdul Wahid Cucu's"...hehehe,xtau la psl pe Aireena ley tulis cmni,cos memb2 Aireena pnah tgk kami brkomunikasi msa knduri at my house aritu,dorg ttb ckp..."korg rapt erk kazen2"...Aireena terpk,knp u all gan kazen mcm ne...erm xserapat korg la...kdg2 balik kg,da yg xtgur pon,uat hal sndri,nih korg rapat gila,besh lah!oh yeke...entah kami dr kcik mmg cmni,rapat gila,mnum & mkan kongsi,mandi pon pnah sma...hahahah teng3...knangan suma tuh...hahaha...so saya sgt2 bertuah dpt kazen2 cmni :)

Saya sgt2 syg kazen2 saya!!!!TQ Allah....

Oppsss...dh mlalut jela2 nih,ahaakz...tp tu yg bermain dlm fkiran Aireena...huhuhuh

Okeh lah Blogger's,Aireena nk pi mkn kuih raya,yehaaa!